sâmbătă, august 13, 2005

Muntele Bristol




Cu prietenii mei, am fost astăzi la Muntele Bristol, unde în timpul iernii există o pârtie de schi.
Kun miaj amikoj, mi veturis ĉe Bristol Monto hodiaŭ, kie vintre oni havas skiejon.



În timpul verii, însă, zona pare mult mai frumoasă, cu o natură superbă.
Am urcat până în vârf şi apoi am coborât. A fost o plimbare obositoare, însă foarte frumoasă.
Sed somere, la area ŝajnas multe pli bela, kun belega naturo.
Ni grimpis ĝis pinte kaj poste malsupreniris. Estis laca promeno, sed tre bela.


 Posted by Picasa
Poate că într-o zi voi începe să iubesc din nou această ţară, în ciuda tot răului creat de ea recent în întreaga lume.
Eble iutage mi komencos denove ami tiun ĉi landon, spite ĉion malbonon kiun ĝi kreis tutmonde antaŭnelonge.

2 comentarii:

Anonim spunea...

SUPER !!!
as zice Brasov + împrejurimile,
obositor, dar si folositor.

MCG spunea...

Multumesc de vizita. Din pacate am putini cititori si scriu mai rar aici. Cel mai des actualizat e blogul meu in Esperanto.